مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس مشکل دارد اما الگری تنها دلیل آن نیست

یوونتوس مشکل دارد اما الگری تنها دلیل آن نیست

مکس الگری در این فصل تبدیل به قربانی برای منتقدان یوونتوس شده است، زیرا بسیاری بر این باورند که در صورت ترک این مربی اوضاع بهتر خواهد شد.

 

یوونتوس در چند هفته گذشته برای رسیدن به فرم با مشکل مواجه شده و از صدر جدول فاصله ی زیادی گرفته است.

 

برخی از هواداران که انتظارات بیشتری از تیم داشتند ولی یوونتوس در این فصل نیز عملکرد قابل قبولی را ارائه نکرد و حالا در تلاش برای سهمیه ی لیگ قهرمانان اروپاست.

 

برخی از هواداران یووه معتقدند تیم به اندازه کافی قوی است تا عملکرد بهتری داشته باشد، اما سبک مدیریتی آلگری آنها را متوقف می کند.

 

با این حال، ایوان زازارونی روزنامه نگار با این احساس مخالف است و معتقد است که آلگری وارث تیمی است که قبلاً در وضعیت بدی قرار داشت.

 

او استدلال می کند که سرمربی مستحق احترام بیشتری است و با توجه به شرایط باشگاه در زمان ورود او به ناعادلانه هدف قرار گرفته است.

 

او به نقل از Tuttomercatoweb گفت:

 

حداقل برای دو سال و نیم، مکس در مرکز یک کمپین توهین‌آمیز غیرقابل تحمل بوده است. منصفانه است که بگوییم یووه بد بازی می کند. با این حال، هرکسی که شرایطی را که آلگری از زمان بازگشتش به تورین در آن کار کرده است را در نظر نگیرد و پا را فراتر بگذارد و او را به هر جنایت فنی متهم کند، به نظر من بی انصافی است. چیزی که برای برخی افراد مهم است این است که به او فحش بدهند.

 

او افزود:

 

هواداران یوونتوس حق دارند که از این شرایط ناراضی باشند و این طبیعی است ولی نباید مقصر همه ی مشکلات را الگری بدانند. او به تنهایی مشکل یوونتوس نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: